Bävers Miniträdgård (del 2)

Fröna i min miniträdgård har ÄNTLIGEN börja växa!!! ÄRKE SOM TUSAN!
Till vänster om vägen så är det krasse(tror jag._.'') och till höger är det basilika (eller tvärt om xD ) och aldeles brevid sjön, bakom nyckelpigan så har det börjat växa gräslök! Det kommer bli så fint när det börjat växa 'på allvar' :D
Jag blir så glad när jag tittar på den, det är nog som folk säger, att växter ger en inre ro. Jag tror det stämmer iallafall.
Kameran börjar få slut på batteri, så jag årkade inte stänga av blixten ifall batterierna skulle ta slut, det vore störigt att behöva byta när man vill knäppa kort xD
ITS ALIVE TOO!!!! O.OTrädgården har börjat växa.

Och idag så åkte Neko iväf till utomlands T.T och Vitamin är fortfarande på semesterT.T. Ensamt, ja lite, men dom kommer ju hem snart, då ska jag tvinga dom att umgås x'D höhö xD menmen, jag hoppas dom har det skoj på semesten, så får jag vara.. här hemma och... vara på läger... xD menmen det är kul också ^^


Adjö^^
Jag är lycklig ändå^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0