BÄVER ON A NO-camp. 8D

Ja, jag går på NO-läger nu på sommarlovet - det är faktiskt ärkekul! Det är på Göransonska-skolan
Vi har nyss löst ett 'mordfall', de två som håller i det hade riggat ett rum med fingeravtryck från de fyra misstänkta, som vi fick ta fram genom att använda fingeravtryckspulver(THAT'S MY CUP OF TEA!). Vi fick även analysera blod som fanns på mordplatsen, och gämföra det med de fyra 'misstänkta's blod.
Idag så fick vi presentera våra teorier, och min grupp gissade rätt :D vet ej om de andra grupperna fick rätt, menmen.
EHUM, och igår (tisdag) så kom tidningen (arbetarbladet) och knäppte kort. (EHUM, jag var blondisen som fick framställa fingeravtryck xD) WIHO, det var ärkeskoj.
Idag så hade vi tävling, vi skulle bygga hogre torn än det andra laget. Gjort av ENDAST OKOKAD SPAGHETTI OCH GELEHALLON!!! Mitt lag vann, vi ägde MOhAHAAAAAA!!!


Tornet av gelehallon och spaghetti :DTornet vi vann med xD en bilden blev felvänd, menmen xD Spaghettin på marken ska vara vänd neråt xD

sen har jag nog inget mer nödvändigt att skriva.
Så jag slutar nog nu
Snart
så slutar jag skriva
onödiga,
väldigt
 VÄLDIGT
random saker
pajpajpajpajpajpaj
ok, nu slutar jag...
EHUMMM

Adjö för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0