We are in this together, you and me!

Idag var jag och la familia till valbo för att kolla när min syrra och övriga luciakandidaterna från gävle sjäng uppe på scenen, dom var jättebra! Dom hade både sopraner och alter, det lät skitproffsigt!

Rösta på Nr. 2 :D

Jag hade tänkt köpa en skitsnygg klänning från lindex som ser goth-ish ut, men den kostade 299... Och jag som är så, ehum, ekonomisk köpte den inte ._.' Men jag ska köpa om det blir pengar kvar efter julklappshandeln! (WII, jag är ekonomisk ^^ )
Men jag köpte vykort med motiv av tavlr från gallerix, 4 stycken, för jag har inte får med riktiga tavlorna, haha x'D
Men jag är lycklig, jag ska leta efter fotoramar till dom så det blir som tavlor och hänga upp dom på väggen! Det blir najs!
Imorgon sk jag skicka in Pandakatalogen och jultidnings beställingarna, ska gå upp till min granne(min kompis bor där, som jag känt sedan jag var liten, vi brukar kolla anime ihop) och fråga om dom vill köpa imorgon också :3
(Neko varför tog du bort din blogg???  D: )

Yousei teikoku, Hades the Bloody Rage.


                                                                        ♣

                                                               adjöss för denna gång :D

 


Kommentarer
Postat av: NEEKOOOO

det är tråkigt att blogga om man inte har något att blogga om och det har jag aldrig ju D:

2009-11-22 @ 12:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0