Bolognern med Neko och Vitamin

Odag var det ju meningen att det skulle bli en mini-meet up för japan intreserade personer i gävle, men inga förutom Neko, vitamin och jag kunde komma, så vi hade picknick och fotade i skogen.
Jag har ganska många bilder, men jag kommer inte ladda upp alla i samma inlägg...

Ehum, det är ganska många... 'EGO'bilder här x'D menmen,,,

Vi blev tre, men jag blev inte med på bildus^^ Picknick vid lekparken, Neko hade med Pocky, jag hade bakat blåbärs muffins och Vitamin hade med sin hemma gjorda klubbor och saft^^

DryadDryad^^



Mirror in the rurface, Can you touch it? Without drowning, i mean..Liten udde vid ån. Det är en fin bild8D

Vitamin och Neko står och är allmänt tjusigaTjusiga Vitamin och Neko!


Gothic ParasollThe bridge to Candy mountain!


Kommentarer
Postat av: Neko

Fin du är bävris :3

2009-09-20 @ 12:34:52
URL: http://nekos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0