Rose, rose rose, black..

Vitamin har varit ärkesnäll, och fixat designen åt mig :D
Jag förstår inte hur man gör det, juag har läst olika forum och så, men jag FÖRSTÅR inte hur man gör O.o'

Men; nu har jag ju en skitsnygg design, så jag behöver inte lära mig(skratt) 8D

Och, med peppning av min storasyster, så ska jag börja sy oftare^^
Tidigare har jag bara tagit mig tid till det i helgen och så, men nu så ska jag börja i veckorna också... för jag är ju nästan klar med Chii-klänningen så... Så jag ska försöka göra lite kjolar sen när jag är klar med den. Har hittat så fina tyger i gävle jag tänkte köpa sen.

Det har varit ganska mycket nu när jag bytt skola och så, så jag har inte årkat göra så mycket saker, men nu så ska jag börja pyssla igen^^
Jag ska t.ex baka cupcakes till meet-upen nu i helgen, och jag ska sy, och jag tänkte leta efter lite större krukor här hemma, så ska jag göra flera mini trädgårdar :D Tänkte försöka göra en Japan inspirerad trädgård nästa gång, och en öken eller en oas när kaktusarna börjat växa på sig lite! Och jag ska fortsätta på min diktsamling.
Sen så ska jag... bara ta det lugnt och slappa, och plugga inför proven som är om 2 veckor (politik och proteiner).


Näej, nu så ska jag återgå till 'pysslandet'.

Adjöss för denna gång.

Kommentarer
Postat av: Neko

Vi håller också på med politik :3 det är intressant^^

2009-09-17 @ 19:10:02
URL: http://nekos.blogg.se/
Postat av: Ia

Det är rätta takterna det, sis!

Man måste ta sig tid, för tiden kommer inte till dig liksom. Man får söka upp den själv ;)

Själv håller jag på för fullt med mitt Alucard-broderi. Kanske blir klart lagom till jag fyller år, om jag har tur. Sedan gäller det att hitta en ram som passar! =)

Hoppas det går bra med proteinerna och det där, låter flummigt men intressant (kanske) ;) hehe

Kräm! //Ia

2009-09-18 @ 11:29:06
URL: http://razumishin.atspace.com
Postat av: VitaminKotlettisTablettis

HA-HA-HA, LOL NEKO! INTRESSANT hmpf..



Det är inte prov på proteiner det är prov på typ kost x'D om socker, fett, vitaminer, proteiner, mineraler och allt, kolhydrater och kalorier x'D

2009-09-18 @ 15:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0