Söderskolan!

Idag så började jag på söderskolan! Det var skoj som tusan^^
Jag hamnade i klass 8A, samma som Vitamin (yay)!! Vitamin visade runt, så jag hittar... kanske... nu :D
 Det var några lektoiner som var skoj, och det var en vikarie på svenska (jag tror det var svenskan) som skulle ha en annan klass efter en kvart, så vi fick ledigt i ungefär en och en halv timme, wiho 8D
När jag skulle hem till järbo igen, så skulle jag ju ta bussen... Först tar man bussen till rececentrum, och sen åker den till järbo. Men, när bussen till järbo skulle åka, så körde chauffören RAKT FRAM, istället för att backa, så han körde rakt in i väggen, och det blev världens ärkestora sprickeleringar (eller vaddetnuheter ._.) på rutan... Det var massor med folk som man hörde sen sa till varandra om chauffören hade somnat eller varit icke-nyckter, men jag kan inte stödja detta fakta, eftersom jag satt vid en plats långt bak, så jag kände bara när bussen krockade, och såg sprickorna på fönstret (JAG FÖRTALAR INGEN ALLS x'D )

WIHO, på onsdag är det skoljoggen^^
Och på torsdag (visst var det då?) ska det bli klassfotografering x'D Det blir skoj8D

Adjöss för denna gång 8D

Kommentarer
Postat av: VitaminKotlettisTablettis

sv: vet inte vart du kan hitta en för jag letar också ._. vill ju inte betala allt för mkt..



nei det var ju SO'n kommer du inte ihåg att robert är svenska engelska lärare x'D

2009-09-07 @ 20:31:43
URL: http://teatime.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0