Dear Plauge Rats! (och ha den äran igår...)

IGÅR:
    Då fyllde den underbara Emelie Autumn år! 
Ha den äran till henne!

Må hennes musik vara ljuvt godis till våra öron
Om jag så kunde, skulle jag giva henne en ros
Skänka min tacksamhet till henne
Ge henne vingar så hon blev den älva hon alltid kommer vara.



-------------------------------------


Jag var till tandläkaren igår, fastän jag var sjuk då (likaså idag -_-'), och tandläkaren sa att i oktober så ska tandställningen bort! HURRA FÖR MÄNSKLIGHETEN :D

Jag ska också till stockholm nu i helgen, jag ska följa med en kompis och bo hos hennes släktingar. Jag åker på turistbussen kl. 17.00 på fredag och kommer inte hem förän söndag kväll, så jag kommer nog inte skriva något om helgen förän på söndag, och då ska jag ha massor med mysiga bilder.

Ett stockholmstips:
I gamla staden så finns ett jättemysigt café som heter Kaffekoppen. Där finns en liten uteservering på en terass,
så man kan se ut över det lilla torget (det ligger vid en fontän, men jag kommer ej ihåg namnet på den...)
Men dom har jättegod varm choklad där. Enorma koppas med choklad och grädda
-Ärkemums, men lite dåligt med tanke på att jag är laktosintolerant...
Men lite får man väl ofra? x'D

Jag och min kopis ska gå på staden också och titta runt, så (om vi har vägarna förbi, hoppas,hoppsa) så ska jag leta efter Emelie Autumn skivorna, kläder, böcker på SF (Gothic lolita bible, bl.a)'

Adjöss, för denna gång, dear plauge rats.


Kommentarer
Postat av: Neko

Synd att du är sjuk ♥ HA MEGAKUL I STHLM!

2009-09-23 @ 16:33:20
URL: http://nekos.blogg.se/
Postat av: Ia

Tjoho! Nu får du krya på dig din lilla luv! ^^

Precis bredvid det där fiket du skrev om, alldeles till vänster om man står och tittar på det, finns det (eller fanns i alla fall sist jag var där) en jättefin liten affär som säljer venetianska masker, renässansklänningar, plymvippor och en massa annat fint. Kolla in där vettja! :D

Tjejen som brukar jobba där är vampyrlajvare och jättetrevlig, dessutom =)

Ha det bra i helgen! /Ia

2009-09-23 @ 17:36:33
URL: http://razumishin.atspace.com
Postat av: Bäver

Hoppas du får kul i Stockholm! Passa på och gå på nå´t mysigt fik och testa nåt gott!

Kram,mor Eva

2009-09-23 @ 22:36:31
URL: http://phantombeaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0