Nightmare on Elm Street, nyinspelning!

Jag kunde knappt tro det när jag såg den här!
En av mina basoluta favoritfilmer, men NYINSPELAD!!!

Jag tvivlar inte en sekund på att jag kommer tycka att orginalet äger den här, men jag vill ändå se den!
Freddy Kreuger är ju helcool! Jag skulle inte vilja möta honom i en mörk gränd när man drömmer, men erkänn att han är ÄRKE!

Han är en av alla dessa filmskurkar jag varit kär i sedan jag var liten, så jag har aldrig kunnat bli riktigt rädd för honom... Bara en scen i en av uppföljarna, när han reinkarneras, och han spricker fram ur en killer skin... det var en läskig scen!
Men Freddy is the man!

Jag ska försöka få tag i 3, 4 etc..
Vill gärna se ElmStreet-filmen när man får höra om hans bakgrund... "100 mad men"...

Hyun, jag rekommenderar originalfilmerna starkt!!!



Adjöss för denna gång...

1, 2 Freddy comes for you.
3, 4 better lock your door
4, 6 grab your crousifix
7, 8 gotta' stay up late.
9.
10.
Never
sleep
agin


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejhej, tänkte bara berätta att jag har bytt blogg.

Bloggar numera på http://hhannaas.blogg.se



Hoppas du har det bra.

Kram!

2010-04-18 @ 17:07:38
URL: http://hhannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0