Viva Viva la Diva!

Jag har köpt nagellack från Viva la Diva!
(skriver om allt jag kommer på inte tillhör vardagen nu, höhö)
Nagellack är faktiskt det enda 'smink' jag använder, är inte så förtjust i sånt...

Men jag tycker att det var ett jättesött nagellack, och jag tror att det var en ganska ny nyans jag köpte

Bilden tagen från google

Jag har köpt den längst till vänster - Blueberry and milk kallas den tydligen (jag har kallat den för Marsmallow hela tiden xD Men jag tänker kalla den för Marsmallow... FOR 'EVAH' x)  )

Jättesött, ska nog köpa fler nyanser sen när jag får pengar från min Teknikkurs (700 riksdaler!O_o IM RICH!)


Har även "Lipsyl" fråm Viva la Diva (den i mitten till vänster, cocos)


Adjöss för denna gång


Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej! vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3 :)



Ha en bra dag nu då.

2010-07-03 @ 20:15:10
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0