And in this labyrinth, where night is blind

Idag så har jag lekt med Neko^_^ Vi träffades vid resecentrum i sandviken och gick ner mot stan sen. Vi köpte glass på Aldos, mitt favoritcafé.
Glassen var ENORM!! Först så var det ett lager sås, sen en glasskula, sen sås, glasskula, sås och grädde 8D
Jag tog jordgubbssmak på såsen. Polka och hallonsorbet på glassen^^ Det var jättegott, men den smakade nästan för söttxD
Sedan så gick vi runt på stan lite och hyrde film. Såg den hos neko, sen så gick vi ner mot stan igen, och mamma hämtade upp mig 8D

(fick inga bilder idag, för batteriet i kameran dog xD )


Kommentarer
Postat av: neko

HAAHHA gigantisk glass x'D men din hade fin färg (A)

2009-08-03 @ 19:59:00
URL: http://sockertuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0