Bäver is in da house!

Bäver är nu tillbaka från klassresan. 9 timmars bilfärd. OCH DET SÖG!
Jag önskar att jag inte följt med.

kort resume av 'händelserna' i veckan:

kom till stugan i bydalen
fick köpa fiskekort för 50 kr. Trodde alla var tvungna att fiska(men nehepp, tydligen inte).
Ingen fisk.
lagade mat alla dagar utom sista dagen
åkte och fiskade uppe på ett berg 8det var antingen det eller fotvandring, och jag fick inte fotvandra för lärarna..-_-')
kostade 150 eller 180 kr för fiskekort där.
Det fanns en tam ren där som hette Björne
Ingen som fiskade fick fisk.
Mina händer blev till is(har dålig vlodcirkulation i händer och fötter, precis som alla fantomer x'D )
städade
åkte hem

Jahapp, det var min klassresa det,,,
Jag kanske låter välfigt,väldigt negativ nu, men så var det.

Jahapp, nu så ska jag baka sockerkaka med mamma och kanske sy klart min klänning.
JAAA; förresten, i mitt tidigare inlägg så blev bilden på Chii's klänning inte med, men här är det (den som jag är nästan klar med nu)

Klänningen jag ska sy^^  Den jag gör är dock i svart med vita detaljer 8DKlänningen, men jag ska göra den svart med vita detaljer^^

Kommentarer
Postat av: Neko

Skönt att bäver är tillbaka i sandviken med vitaminen och nekominen ;)

THE PHANTOMBEAVER med dålig blodcirkulation och blek, kall hud (Y) sånt gillar vi!

2009-08-24 @ 18:16:40
URL: http://nekos.blogg.se/
Postat av: VitaminKotlettisTablettis

Hyun^^

2009-08-25 @ 20:39:52
URL: http://teatime.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0