Klänning!!!!

Jag hade tråkigt igår och idag, så jag bestämde mig för att sy en klänning, och gick upp till tygskrubben för att leta tyg. Vi har MASSOR med tyger där, så jag tänkte att jag bara skulle leta lite snabbt och sen sy nån annan dag, men jag fastnade för ett tyg som var polkagris-randigt, så jag tog det och sydde av :'D
Mamma fick dock hjälpa mig lite grann, så tack så mycket till henne ^_^



YAY nu har jag sytt xD  Klänningen, med Polkagrisstav på.
Men... Nu när jag är klar så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. (det tog mindre än 2 dagar att göra den :'D )
Vet ej...
Men imorgon så bär det iallafall av mot gävle med Vitamin.
Vi ska (nog) äta sushi. Jag har aldrig ätit det, så det blir spännande! Det verkar ärkegott iallafall.
Jag läntar verkligen till hösten och vintern. Ja, jag låter nog helt sjuk i huvudet nu, men jag gillar verkligen hösten, när löven faller ner från träden och får fin färg, och det blir lite kallare så man måste ha hallsduk och mössa... Det är så mycigt ^^
Jag vill sjunga julsånger på torget i sandviken i år, tänk vad kul det måste vara! Jag vill sälja polkagrisar, jag vill bara lussekatter jag.. jag... ._.''  Ehum, ja, jag måste nog skärpa mig nu lite, det är ju fortfarande sommar.... eller, sommar och sommar, det regnar ju hela jädra tiden, och om det inte regnar så är det för varmt för att gå ut. *suckar*
jaja, det är ju mysigt med sommar också :D

Nej, nu ska jag dra vidare. Ska läsa mina gamla Chobits-böcker (CHI, jag är ett Chobits-fan ~^_^~)
Så, adjörr för denna gång :D

Kommentarer
Postat av: NEKO

SUPERFIN KLÄNNING! Du har sy-skills.

jag vill också äta sushi med er :(((((((((((((

<3333333333333333333333333333333333333

snart kommer jag HEEEEEM!<3

2009-08-11 @ 08:41:59
URL: http://sockertuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0