Oh how i wish, for soothing rain, all i wish is to dream agin´:D

Den här dagen var det faktiskt, för första gången på flera veckor, inte regn. En hel dag utan regn O.O'' Det är... mystiskt. det har ju regnat så mycket, så man är inte van med solen. Man bräns nästan sönder av den.. (vampyrer är vi allihopa, allihopa, allihopa... XD) Men, jaja. Jag har gått ett varv i trädgården och fotat lite, det fina vädret i all ära.  familjens lilla växthus. Här odlar vi tomater, och vindruvor. Vi har fått massor i år.Växthuset. Med vinrankor som rotar sig överallt, en gammalt sybord med en ugglestaty på och en stol som är mysig att sitta och läsa i :D (om du läser teatime-blogg ((finns länkat)) så känner du nog igen det här växthuset ^^ )

Redskapsboden :DRedskapsskjulet. Med rankor som letat sig upp mot taket och en syren bakom! Får väldigt fina blommor på våren.

Körsbärsträd :DEn lada i trädgården xD (NEJ, jag bor inte på bondgård.) Finns ett körsbärsträd, men tyvärr så har vi inte fått så mycket körsbär på sistone. Och ett litet fikabord.

gungan i eken.
Eken med min älskade fina lilla rokoko-gunga. Lite suddig bild, menmen. ^.^ brukar sitta i den och rita, men nu har det regnat för mycket ._.'' Men jag hoppas att det blir finare väder senare i sommar... Eller... höst... eller... eh...



JAA, hoppas trädgården var fin :D jg tycker att den är det iallafall ^_^''
Nu ska jag vara social med mina föräldrar^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0