Somday these walls will speak.

Häromdagen så var jag hem till min storasyster i sandviken för att hällsa på, och då fick jag (TA-DAAAAAAA) EN CUPCAKE-RECEPTBOK!!!! O.O
Det står massor med recept på olika tema-cupcakes, t.ex halloweencupcakes, bröllops-cupcakes, CHEESECAKECUPCAKES(!!!!!!!!!!!!!!!)

Den är ärke-ultimat!
Jag tänkte då baka kanske några av varje sen nån dag när jag får tid och har fixat alla ingredienseroch så ska jag fixa ihop en testpanel, och ta kort när dom testar mina cupcakes, så bloggar jag om det här sedan :D

Jag går ju i skolan nu igen, efter klassresan och lovet och så. Det är väl helt okej...
Men jag har en plan för hur jag ska göra. Bara några känner till den (nej, den är inte elak eller ska skada nån eller nåt sånt.) det är om min framtid... Så, jaja. Kanske jag skriver mer om det här sen, kanske inte. (haha, hemlighetsfullt värre, huh?)´Menmen, hur det än blir så skriver jag mer om det sen... couse' someday, these walls will speak...
...
Menmen, åter till ämnet (HAHAAAAAAAAAAA... ehum) så ska jag (antagligen. Kanske) göra ett cupcake-test senare. Så, ja vi får se hur det blir med det. Men hursomhällst, så tänkte jag göra flera test, rent allmänt. Jag ska t.ex testa vilka japanska/thailändska läsker/juicer som smakar godast och vart i sandvikens kommun man kan göra det, och till det testet så tänkte jag bjuda in Neko och Vitamin att joina mig i det testet och även dom säga vad dom tycker :D 


 Min cupcake-bok^^

AAAAAADJÖÖÖÖSSSSSSSSSS för denna gång 8D

Kommentarer
Postat av: VitaminKotlettisTablettis

SKULLE KUNNA ANMÄLA MIG SOM TESTPANEL x'D

2009-08-27 @ 19:51:46
URL: http://teatime.webblogg.se/
Postat av: neko

nej vad kul :D bäver iz epic!

2009-08-27 @ 19:54:04
Postat av: Neko

Uppdatera mer i bloggen bäver:D

2009-08-30 @ 17:44:56
URL: http://nekos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0