Hm, en aning icke-aktiv?(Final Fantasy 9 + kattvakt :D)

Nu när jag är hemma hela tiden (-_-') så har jag börjat spela playatation igen, nu när man har 'tid över' asså x'D
Och jag är nästan klar med Final Fantasy IX (Är i memoria) disk 4 x*D

Det speet är från nånstans mellan 1999 eller 2000 (kommer inte ihåg när).
Det är ett asroligt spel, som många andra från FF-serien är :D
jag satt på msn igår och skrev med Neko, och jag spoilade henne på hela handlingen till spelet haha x'D
--
La familia är också kattvakt åt min syrras och hennes killes tre katter, för dom åkte till hans familj för att fira jul, men dom kommer hit sen också^^
Så, det är nu tre katter;

Murre, äldsta katten
Sushi, mellankatten med världens största ögon
Sparda (Aka Spaden) minsta katten, norsk skogskatt som är spattig och hyper x'D

Jag äslakr katter, men tyvär är jag lite allergisk, så jag är snuvig :/

Nejmen nu ska jag dra ock äta :D

Adjöss för denna gång.


Kommentarer
Postat av: Anonym

FF äger

2009-12-27 @ 15:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0