4 o'clock... 4 o'clock...

Ja, nu vet jag vad det var jag vann. Ja, den där tävlingen jag skrev om igår... jag vann.. jag vann EN ÖVERNATTNING PÅ VALFRITT HOTELL FÖR TVÅ PERSONER SOM GÄLLER I HELA SVERIGE INKLUSIVE FRUKOST!!!!!!!!!!!!!!!! 0.0 Jag är förvånad, jag trodde jag skulle vinna ett presentkort eller nåt sånt där... Men jag är lycklig! Man kunde välja mellan 33 olika hotell i hela sverige. Finast var ett GAMMALT SLOTT MED ROKOKO STYLE 0.0!!!!!! Men jag ska inte bo där xD
men jag tror jag ska välja ett hotell i stockholm, så kan man kolla alla roliga affärer där, tänkte försöka hitta det där japanska torget, det verkar ärke coolt där :D

Idag har jag varit med föräldrarna, fastrarna och älsta systern på Eriks Hjälpen.
för er som inte vet vad erikshjälpen är så ska jag förklara det nu:

*det är en affär i gävle som tar emot donerade kläder, möbler, böcker, filmer med mera
*dom sätter bra pris på allt :D
*Pengarna (vet ej hur mycket) går till välgörenhet i olika länder, till t.ex barnhem, daghem osv osv

Jag hittade massor med fina saker, men jag köpte inte så mycket, måste börja spara inför stockholmsresan :')
Jag köpte ett vitt linne med blå snörning på  båda nedre sidorna av tröjan, det var jätte sött, (påminner på nåt sätt av Chobist-Chii) för 20 kr!
En skjorta med krås-krage 0.0 jätte fin, men lite stor i midjan och lite för lång, så antagligen så ska jag sy in den, och sy upp den lite, då blir den perfa! Den fick jag för 35 kr, ett äkta kap i sanning!
jag köpte även en av mina favoritfilmer till video, Familjen Addams! DOm är episka, vill vara som dom 0.o

OOOOOCCHHHH... Jag fick en sak av mamma, en episk, super rare sak jag har letat efter i 100000 år.... den saken är en bok. Men inte vilken bok som helst, utan.... (dam-dam-daaa)
Shakespears samlade verk på en och samma bok, på engelska!!!! (ta-daa) för 100 kr. billigt, billigt!

Så allt jag köpte gick på 65 kr, för jag fick boken av mamma :D

Jag såg en jättefin klänning i sammets tyg också, men det satt ett skärp i den, fastsytt, och det ville jag inte ha, så jag dissade den klänningenxD

Men om man letar efter fina, billiga saker/kläder/grejsomojs så ska man åka till erikshjälpen i gävle, rekomenderas starkt :D


(((medans jag skriver det här så håller jag även på att ladda upp bilder från digitalkameran, det sniglar sig fram. Ja, faktiskt. Jag tror jag väntat i en halvtimme på att bilderna ska komma in i datorn, men det är fotfarande ungefär 200 bilder kvar innan den är klar 0.o'' Ja, man kan säkert ladda upp bara dom bilder man vill ha just då, men jag han inte kommit på hur man gör det än, så, ja. Jag får väl försöka hitta på nåt att göra under tiden. (lyssnar lite på musik, kollar andras hemsidor ((Kafferepet)) och halvsover.)Gulligt ^^
                                                                         Linnet från erikshjälpen ^^

kråskragenKråskragen :D

dockorMassor med fina dockor fanns det också, ville ha, men jag ska spara mina slantar framöver 8D

bokus maximiliusShakespeares Samlade Verk. Lite suddig bild, men jag är lycklig ändå xD är ungefär en och halv decimeter tjock 8) jag är lycklig!
Hipp hipp hurra, jag kan ladda upp bilder!! Nu ska jag ut och fota xD

Sådärja, nu har jag skrivit klart för dagen.
Skriver kanske mer imorgon!



Kommentarer
Postat av: neko

YAAAY, fina saker :D

2009-07-30 @ 14:03:54
URL: http://sockertuss.blogg.se/
Postat av: VitaminKotlettisTablettis

Linnet och skjortan <333333 8D YAY xD Din Resa xD mohaha :D Skicka ett vykort :'D HAHAHHAHAHA xD

2009-07-30 @ 18:15:10
URL: http://teatime.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Jo jag tänkte dy en underkjol men kommer aldrig inna före brölloppet... Vi åker ju på semester på lördag... Så jag ska köpa en :> För jag måste ha till klänningen på brölloppet för den är så tung nertill så den hängerjätte mkt x'D

2009-07-30 @ 18:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0