CaféKalas? So little time.

Jag l'äste idag i tidningen att det ska öppna ett jättemysigt vafé i ockelbo!
Det ska ha huvudtema "Klassiskt Engelskt"!
Låter inte det mysigt så säg!
Det skulle vara så här:
Gammeldagsa fina möbler+koppar, och fina inredningsaker t.ex marmeladburkar och nallar på fina hyllor^^
(Källa arbetarbladet)
OCH om man gillade sin stol(kopp, så kunde man köpa den!! O.O
GHAAA jag ska gå dit, klart jag ska^^

---

 Bubbleroom / H PoplinblusDen här har jag köpt,
på Bubbleroom ^^ 99 kr kostade den, och jag har velat ha den så länge, så jag är så lycklig att jag äntligen beställde den ^.^
(mitt tålamod blörjar, i sanning, att tryta.)

adjöss för denna gång.


Kommentarer
Postat av: neko

JAG ÄLSKAR GAMMALDAGSA ENGLAND!

2009-11-16 @ 18:02:08
Postat av: VitaminKotlettisTablettis

dit..

måste..

vi...

ÅKA!!!!!!!!

Gamla england är ju ultimat :'D LETS GO THERE!

2009-11-17 @ 08:11:50
URL: http://teatime.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0