Torsdag ~Vi ser det snöar, bloody snow~

YAY!! DET SNÖAR!!!
Det har kommit ungefär en decimeter (ja) snö!
Så nu är jag blöt i håret, och ärketrött, och fryser(kom nyss från skolbussen)

--
Men, eftersom jag i det stora hela, så ska jag för The Grater Good (THE GREATER GOOOD) skriva saker jag vill ha (haha, bajtar Vitamin)


OFCORSE EN DOLLFIE!!!

Vackra speldosor, som hästkaruseller, och snöglober med vackra motiv är definitivt välkomna.

Böcker, dikter och tavlor önskar jag mig också.


Klänning från bodyline, den är ärke ^^

Kanon Wakeshima-skivor
(still doll,M Suna No Oshiro och ShinShoku Dolce)

Emelie Autumn-skivor
(4 O'klock och Opheliac)

Använder inte så hätr mycket färg(har bara svart+lite vitt på mig) men jag skulle ABSOLUT INTE säga nej till den här bodyline-kjolen. Mums.

DEN hAR VINGAR OCH ÄR JÄTTEFIIIN <333




Adjöss för denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0