Beaver, The spring has come, right?

Åhh, så härligt!! Veckoslut, veckoslut, sjunger vi så glatt!
Det känns som om veckan varit jättelång, men ändå kort som få...

En liten resumé av veckan som gått:
Jag har har börjat virka en Bäver på slöjden, det är så kul^^
Hade No-prov. Det gick säkerligen åt H**vete.
Jag är klar med alla svenska upgifterna vi fått hittils(Om I taket lyser stjärnorna).
Jag ska åka till Gävle imorgon efter skolan tror jag, och hällsa på min storasyster.

(Min storasyster är en av gävles Lucia kandidater!!!!!!!)

Imorgon så ska vi till bdhuset för att simma på gympan. Det är så kul att simma, jag tror jag ska börja göra det regelbundet. Inte i någon simgrupp eller nåt sånt, utan bara åka och simma på kul^^

-----

På lördag eftermiddag så ska jag träffa två kompisar,
Det ska bli jättekul, för vi har inte setts så mycket efter att jag bytte skola!

---

Lyssnar på massor med bra musik nu.
Lite tips:

Emelie Autumn
NightWish
Elven king
Kanon Wakeshima
Children of bodoom
Editors
Roisin Murphy
My Chemical Romance
--------------


Igår så skulle jag och Vitamin till stan innan nvi kulle till teatern, men då kom vi på att vi skulle överraska Neko, och vänta på henne utanför hennes hus och sjunga när hon kom, men vi väntade i ungefär 40 minuter, men ingen Neko D:

Så vi gick till slut och plingade på för att fråga hennes mamma om Neko inte
skulle hem den dagen, men då var Neko hemma x'D
Haha, det var lite oväntat...

Menmenmen, Det var kul också...
 (haha, ok, alla som kan se NÅN sorts sensmoral i detta, snälla kommentera den!)
Groar, Hoppas jag Neko och Vitamin kan hitta på något allihopa snart,
det är ärkekul när vi ses och gör roliga saker tillsammans.

Längtar till lovet.

~^_^~


Adjöss För denna gång.


Kommentarer
Postat av: Neko

FREDAG FOR FUCK SAKE<3 behövdes verkligen helg nu^^ jag ska rösta på din syrra till lucia om man kan de, btw ;D

LALALALA. leka snart, mmm<3

2009-10-09 @ 16:39:06
URL: http://nekos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0