Make a wish upone a star.

Jag håller nu på att förbereda ett stort inlägg om min favorithögtid: Haloween
 med massor med legender, recept mm.
Vitamin ska också göra ett, så det blir kul!

Och nu är det ju mörk ute runt kl 17, så man kan se stjärnorna extra bra nu. Iallafall om man bor ute i en by på landet, som jag iallafall. Det måste vara lite jobbigt att bo inne i städerna, för då ser man väl inte så många stjärnor, eller hur?
Och snart så ska tandställningen bort!! Jäklar, som jag längtar! På lovet (tror jag det var) så ska den bort!
Och jg håller på att fixa min Guro klänning till högtiden också, Neko Vitamin och jg ska ju ha ett haloween firande tillsammans, det ska bli kul^^

Och, har någon sett Scream Awards?
Det är ungefär som Grammygalan, men med Skräck/Science fiction/fantasy filmer, och är väldigt gotisk och mys^^!
 Om ni har missat det hittills, så borde ni kolla på det i år.
Förra året vann Tim Butron pris som bästa regislören, tror jag det var... det förtjänade han, han är ju lätt den bästa regisören någonsin! (I min synpunkt)



Adjöss, för denna gång.


Kommentarer
Postat av: Neko

Kan du inte skriva in riktigt hemska, läskiga och groteska legender och historier på din blogg? :D Om du vill, skulle vara kul att läsa ♥

2009-10-16 @ 16:57:50
URL: http://nekos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0