Veckan tar snabbt slut

I fredags så åkte jag till gävle för att hällsa på min storasyster (Som är en av Gävles Luciakandidater!)
och vi fikade på caféet som sitter ihop med SF biografen, det är jättemysigt där!
Spicy Syrup- shokladen är jättemumsig, den smakar julafton och glögg, den är ultimat^^
Och sedean så åkte vi och några av hennes kompisar till sandviken för at dom skulle på konstert på kungen.

Och i lördags så träffade jag ju mina två kompisar här ifrån byn, josef("perry") och Andreas

Det var skitkul, vi kollade SilverFang och pratade och började kolla på "Torkel i knipa". Den var skitkul, och vi kollade på massor med roliga youtube filmer x'D

Vi träffades igen på söndagen och spelade DS (jag fick låna ett Fire Red pokemon spel av Josef, thank god, för jag har spelbrist x'D  )

Jag har köpt nya skor också, dom är finfina!
Dom ser ungefär ut som dom här svarta:

Köpte från Skopunkten (eller vad det nu heter) i valbo. Är ärkenöjd, dom är så bekväma ^^!


Jag är lite trött nu efter dagen, så jag ska nog bara lägga mig på soffan och hoppas att det är något kul program som går...

SNART KOMMER.... LÄSKTESTET!!! INGET BESTÄMT DATUM ÄNNU, MEN SNART KOMMER MER INFO!!

----


Och nu, så kommer... TA-DAAA:
Adjöss för denna gång.


Kommentarer
Postat av: Neko

Jag vill göra testet snart ;D

2009-10-13 @ 19:05:45
URL: http://nekos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0