Gävle i lördags. Och angående de kommande testet.

I lördags så skulle det ju ha varit en mini-meet i gävle, men det var nästan ingen som kunde komma, så det blev uppskjutet.
Jag och Vitamin åkte dit iallafall och gick på Owejansson och Erikshjälpen. VItamin köpte ett par ärkefina skor(DOM ÄR RIKTIGT RIKTIGT ÄRKEFINA!!), och jag köpte en jättefin liten rutig ryggsäck :D Sen åkte vi till centrum och fikade cheesecake och te! Det var jättegott!!
Sen så gickvi till tygaffären och kollade på tyger. Jag hittade ett jättefint gulrandigt tyg (som hade kilopris) som skulle kosta 65 kr ungefär, och jag hittade ett till som var svart och vit rutigt med fint mönster på, så jag ska köpa båda dom nästa gång jag åker till gävle. Jag ska sy en gul kjol med en 'kil' i med det svarta tyget :D

Men det var en ärkeskojig dag :D
Sen åkte jag hem, för familjen skulle ha surströmmings-middag...  det var ärkeskoj, vi sjöng låtar och lekte lekar (två lekar som Vitamin lärde mig: "kejsaren i kina tycker inte om te, men han tycker om"... och "om jag var på en öde ö" . ALla tyckte det var jättekul, så vi hittade på massor med varianter till dom, och lekte :D (det var kul, för alla var över 20). Det sov över allihopa också, och nästa dag så spelade vi munchkin (ett slags kortspel... Årkar inte förklara reglerna nu, men sen så ska jag göra det :D ).

---

Angående det kommande testet:

Jag har bestämt mig ju för att göra ett japanska/thailändska/kinesiska-läsk-test. Ett sånt där när man har en testpanel (Vitamin och förhoppningsvis Neko), och ger kommentarer till och ger betyg :D Det kommer bli kul, så håll utkik efter när datumet för testet och inlägget för testet görs :D

Förberedning:
Jag ska fråga Neko om hon vill vara med, hon har inte svarat på inlägget än, emn jag ska smsa och fråga henne.

Datumet har jag inte bestämt än, det ska ju hällst vara en helg så att man kan ha heldag (och kanske sova över?).

Läsk/godis som ska testas måste köpas in.
--

Det var allt för denna gång. (storasysters kattunge Sparda är ûber-gullig^^ )

Adjö för denna gång :D



Kommentarer
Postat av: Neko

NEKO ÄR MED! ;)

2009-09-01 @ 19:23:24
URL: http://nekos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0