How about,err, fall?(giggle) Alright then, Fall it is.

Aaaahhhh! Nu är den ÄNTLIGEn här, efter en hel sommar av väntan; hösten^^
Enligt mig den bästa årstiden av dem alla, när det blir lite kyligare, och träden får fina färgen (som jag faktiskt kan se. JA- jag är färgblind) och man kan börja rota fram alla stora jackor och gosiga sjalar och mssor och.. varm choklad x'D

Men tyvärr, så finns det folk som HATAR hösten, som knappt kan vänta tills det blir sommar igen... och jag förstår VERKLIGEN inte varför... sommaren är för varm för mig ._.

Jag har en liten lista här med myciga böcker som, enligt mig, alla borde läsa... Dom är bara för mysiga^^

1. Eragon, Den Äldste, Brisingr (alla tre från serien 'Arvtagaren') av Christopher Paolini

2. Oönskad (om framtiden, när barn är oönskade) av Gemma Malley

3. Omnibus 3: The hunter of the dark (engelsk samlingsbok ((?)) om skräcknoveller. Inkluderar B.la Rats in the walls, call of Chthulu) av H.P Lovecraft

4. Tusen gånger starkare (må bra bok, lite tunnare) av Christina Herrström

5. Chobits (Manga, om Chii och Hideki) av CLAMPChobitscover7.jpg Chobits 7 cover image by Staraya_AIM

6. Zombie survival Guide (... Whow... dude... seriusly..?)

7. Allmänbildad på 5 minuter (Ja, som en snabbverition av National encyklopedin... or not.. hmm..)

Jajamensan, det var ´mina boktips just nu...
Jag har inget annat att skriva om för stunden...

Förutom att jag för tillfället har lånat ut digitalkameran till min äldre syster (som ska recencera en metal-consert i gävle i kväll för Gävle Dagblad :D )

Adjöss för denna gång.

Kommentarer
Postat av: Neko ♥

Är du färgblind? :o neko didn't know!

2009-09-05 @ 21:41:36
URL: http://nekos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0