Unzip my heart.

Ja, nu på måndag så händer det en ganska stor pyl (men jag är så lycklig^^ ) Jag ska åka till söderskolan för inskrivning. Idag skall jag dock på min storasysters pojkväns 'kalas'. Det kommer bli kul:D

Jag ska kanske beställa klänning-setet från bodyline också... Jag känner att jag har... hur säger man det nu.. 'förtjänat' den x'D Nu när jag varit så duktig på att spara, så ska jag nog unna mig något :D kanske...


Hmm, jag har inte så mycket intressant att skriva om annars... Men jag kan ju ändå skriva om något.. hmmmmm, få se nu...

Lite presenttips (eller saker jag älskar att titta på x'D )(Hittade dom på bluebox)


Muffins gosedjur x'D



Happy gum, for your crappy life x'D

XD HAHAHAHAHAHAHAXD VILL HAAAAAAA X'D


EHUMM, nu så ska jag sluta skriva för stunden, men om nåt intressant händer under dagen, så skriver jag mer om det senare :D

Adjös... För stunden...

Kommentarer
Postat av: Neko ♥

YAY du uppdaterar mer nu :D

2009-09-05 @ 12:33:32
URL: http://nekos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0