Lolitaloppis Tokyostop Stockholm 2010

Bild
---


Jag och Vitamin åkte till Lolitaloppisen i söndags.
Vi trodde att vi skulle hamna bland de sista i kön, men faktiskt, så var vi någ bland de 20 första att komma dit, så vi stod ganska långt fram i kön! O.O
Vi stod och väntade i kanske 1,5-2 timme/timmar, men det var det värt!
Lovisa träffade några kompisar, och jag bara stod som ett fån och kände ingen alls xD
När vi väk blev insläppta, så kom jag och vitaminen bort från varandra, men vi hittade på varandra innan vi skulle gå xD
Jag pratade med försljarna, som allihopa var jättetrevliga, och fick internetadresser och tips av dem.
Jag köpte en svart Black Peace Now-skjorta (mitt första brand, HURRAY) för 300 kr
en svart klänning med en väst-liknande överdel för 50 kr
En kortärmad skjorta som var svart-vit långrandig för 45 kr
En gräddvit blus för 20 kr
En vinröd/lila klänning med tillhörande bonette (jag kommer dock inte använda bonetten, så vi får se om jag säljer den. Jag använder inte bonettes, så det vore ju lite slöseri att bara låta den ligga och skräpa, det finns äkert folk som har bättre andvändning för de... ok, lång parantesmening.)
Ett par långa, vita handskar
Jag fick beslutsångest om jag skulle köpa ett par handgjorda/handdekorerade bloomers av Morbide Nuitee.


Jag tror det var allt, minsann^^

Jag tog inga bilder själv, men jag har "lånat" bilder på mig själv av andra bloggar, så om ni andra bloggare vill att jag ska ta bort bilderna, så säg bara till så gör jag det :)

I kön
Jag och vitaminen.
Självklart skulle jag blunda på den här bildenxD
Min klänning har jag sytt själv^^
Tagen från vitamins blogg


Kön till loppisen.
Den här har jag tagit från en annan  blogg!
Jag ska leta reda på adressen, och lägga in den i n kommentar^^
--

Det var ärkekul, jag tänker åka dit även nästa år (höhö, då ska jag ta mig tusan tälta, så jag är först i kön xD )

--

Adjöss för denna gång. 


Kommentarer
Postat av: Sara

åh vilken fina bilder :) du har kajal!! :D



SV: hahaha TACK :D de lönar sig när man har tränat/hållt på PS i ca 3-4 år :D

Nej de är jag på headern! HAHAHA xD och tack igen :)

2010-04-28 @ 21:58:01
URL: http://myoxygen.blogg.se/
Postat av: T I N A

mysig blogg du har ;D

2010-04-30 @ 16:36:15
URL: http://thegreengirl.blogg.se/
Postat av: T I N A

sv ; taack :)



gör du idag då?

2010-05-01 @ 14:03:24
URL: http://thegreengirl.blogg.se/
Postat av: Ia

Vad fin du är Johanna! :D Och dina kläder som du köpte kickade ass precis som du ;)

Gillade särskilt din den där med den svarta knäpp-västen på =)

Kräm!!

2010-05-06 @ 13:39:22
URL: http://razumishin.atspace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0