Melodifestivalen i stan

Jojomensan, nu rullar melodifestival-cirkusen in i staden för förstagången.

Det är skitkul att staden (vars förort jag bor i ...) ska få ett sånt stort event, och folket är nöjt och glatt.
Jag har tyvärr ingen biljett till föreställningen, så jg och la familia ska kolla det på TV (jag är ingen schlagerperson, men jag tycker det är kul att titta iallafall.)
Men JAG STÖR MIG SÅ MYCKET PÅ VISSA PERSONER:

Personer som fått tag i biljetter, och ändå äger: "åååh, men det är så jobbigt, jag vill egentligen inte gå, men, men." SNÄLLA! Om i inte VILL GÅ SÅ STANNA HEMMA ISTÄLLET!!!

Alltså, jag brukar inte bli sötrd på folk, men nu är jag det! Om man nu har fått privilegiet att få gå på FÖRSTA STORA HÄNDELSEN i staden, så borde man väl vara nöjd och glad? För om man inte vill gå, så är det ju bara att s'lja biljetten till någon som verkligen vill gå, right?

MENMEN, NU SÅ!


--
Det är kul att lilla Sanviken har blivit utvalt till något så stort(OPTIMIST).
Yoda would be proud...
Ehum.
Det har ju varit uppträdanden och sånt den här veckan, bl.a var kin teatergrupp och gjorde en Flash Mob igår, men jag kunde inte vara med pga av skitryggen, och jag trodde det var idag, så jag kan inte kolla på. DAMN ME!
menmen, nu så ska jag dra.

Adjöss för denna gång.


Kommentarer
Postat av: NEEEKOO

det går LITE överstyr dock xD dom spelar schlagermusik i matsalen på skolan __ DÅ äre överstyr! men det skulle va roligare om dom hade typ nå idol audition här eller annat :)

2010-02-13 @ 14:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0