Glee

Jag har blivit slightly addicted av en musikalserie på kanal 5 - "Glee"
Jag har inte sett alla avsnitten i sträck, utan kanske missat något här och där, men jag är väl lycklig ändå!

 Men jag älskar hur dom har gjort alla karaktärer "mänskliga" alltså inte supercoola, och perfekta, utan dom lyftar fram att alla har problem, och hur dom än kommer att lösa dem så kommer det få konskvenser senare - precis som verkliga livet.
Ingen är perfekt, utan alla har de sina brister, både dåliga och bra sidor. Ingen är genomgod, och ingen är genom'ond' heller.
Jag tror faktiskt att det är halva tjusningen i serien.

jag beundrar verkligen dom som kom på att göra den här serien,
hatten av till dem, och stående ovationer!!

Och det är dessutom ett stort PLUS att det är en musikalserie, och att dom gör alla sjung/dans/mm scener så jäkla proffsigt som dom gör de!

Jag har även läst att det kommit ut en skiva med låtarna från Glee, I HAVE TO GET IT!!! O.o

Hahaha, jag önskar att riktiga liver vore lite mer som en musikal... jag tror alla i hela världen skulle vara lyckligare då... haha, det där lät säkert helt jävla dumt i huvet, men ändå... O.q



Kommentarer
Postat av: NEEEKOO

GLEE ÄR BÄST!!!

2010-01-15 @ 18:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0