Jerringpriset och min käre far :D

Jajamensan, som det står i STORA BOKSTÄVER DÄR OVANFÖR
(även om budskapet kanske inte kom ut så tydligt, menmen),
så var min pappa nominerad som jerringpris-deltagare för några år sedan, och det är sant :D Men han fick inte så många röster att han blev med i TV, men iallfall, det är ju skittufft :D pappa fick åka utomlands då när han spelade och spela mot andra lag, så han har sett typ hela Europa, lyckoosten^^
. Han brättade det när vi satt och kollade på svenska idrottsgalan
(inte för att jag är så insatt i sport, men det är mycigt att kolla på iallafall .'D)
så det är väl tufft, så säg :D

Ska kolla sleepy holow ikväll med några, det blir ärke , längtar:)
och imorgon så ska jag hem till storasyster Ia (hennes hemsida finns länkad) och spela rollspel :D
Vi ska spela ett litet intro först, bara jag och hon :D
Det är blir typ "del 2" i rollspelet, så jag har ingen aning om vad som hänt i 'mellantiden' när våra karaktärer var off, det blir spännande att se ^^

--

Dragonica

min syrra visade mig ett jätteroligt onlinespel för någon månad sen, det hette Dragonica, och det är skitroligt :D
Man kan välja mellan 4 olika krigar-sorter (svärdskrigare, bågskytte, magiker och tjuv)
och sedan får man välja utseende på dom, och ge dom manm, sen så börjar man:D Det finns både "sidequests" och "heroquests"(altså som innehåller själva handlingen i spelet).
Grafiken är jättesöt, och monstren är nästan för söta för att döda x'D
Menmen, om ni blir medlemmar, kolla efter n svärdskrigare som heter kathairu, det är jag den :'D

Adjöss för denna gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0