Min favoritfärg, och lite annat.

Jojomänsan.. min favoritfärg kan man nog inte räkn ut när man ser mig, jag går ju ta mig tusan bara klädd i svart/vitt hela dagarna x'D
men, min favoritfärg är (dam-dam-dmm) Smaragdgrön.
Jag älskar allt som är smaragdgrönt, det är så fint ^^
Jag funderar på att köpa en sån där skorta i smaragdgrönt, såna är skitsnygga.

Idag så ska jag till gävle och rollspela(jag hoppas att min karaktär inte dör, för hon äger x'D)

---

Annars har jag inte så mycket att skriva om... HAHAHAHAHA varför skriver jag då ett enlägg? Jo, för jag har kommit på att jag hade tråkigt just nu, och ville skriva något .__.''



Kommentarer
Postat av: NEEEKOO

Det är roligt med mycket uppdateringar^^



Min favoritfärg är svart, haah. och rosa :D

2010-01-23 @ 14:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0