Någon mer som saknar det?

Jag talar såklart om svenska serier.
Det är ju omöjligt att bara jag saknar det, eller hur?
t.ex Skilda Världar, rederiet, en ängels tålamod... svensson svesson (ORGINALET) fångarna på fortet...
Ja, ni fattar??
Jag gillade svenska serier, det var... ENKELT på nåt sätt.
Engelska serier (no offense) ska vara så invekclade, s om man missar ett enda avsnitt, så fattar man inte vad serien handlar om!
Nej, tacka vet jag gamla svenska serier! De var enkla^^

Jaa, detta är antagligen varken världens viktigaste eller intressantaste ämne, men ändå!

För, vem saknar inte Gunde Svan's programledar-insats på Fångarna på Fortet?

För vad finns det nu egentligen inom svens TV nuflrtiden?
Idol? Robinson? Lets Dance? vad mer??
Vad finns det för svenska SÅPASERIER!?!?!?!?!


Kommentarer
Postat av: NEEEKOO

Jag hatar svenska serier, allt utom lets dance och idol xD svenska filmer också, yuck.

2010-01-08 @ 16:11:19
Postat av: Ia

Word, sistah! ;D

2010-01-08 @ 17:48:28
URL: http://razumishin.atspace.com
Postat av: Ia

Nu vill jag se en summering av rollspelsupplevelsen och mysteriet! ;D höhö //Iaaaaaaa :D

2010-01-11 @ 14:27:24
URL: http://razumishin.atspace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0