Sedär ja!

Har nu beställt 2 böcker från Blocket (Princess Ai, del 2 och del 3) för 10 kr styck! Frakten tillkommer dock 40 kr, men det blir lika billigt som att man köper EN av böckerna i stockholm till fullpris, så jag är nöjd!

Ska åka till Gotland på onsdag kväll (åker nattförjan) med familjen, det ska bli sköjj!
 Men jag måste packa också :S Ska gör adet idag... eller... hm... sen. Yes x'D

När vi kommer hem från ön så ska vi ordna en loppis/café här hemma i trädgården, så mamma har rensat ur garaget, längtar tills vi ska börja - har redan massor med grejs jag ska sälja, bl.a kläder och mangaböcker (Hela min Shonen Jump samling, från början till slut, puh pinally i can let it die ._.) :3

Det kommer nog stå en litean annons i annonsbladet om några veckor ((Mama ska sälja tyg, så ni kommer nog fratta om det står att vi säljer tyg, then its us))

--

Jag har nu fastnat i ännu en av mina 'musikal-knoddar'. Nu är det Chess-låtarna som jag lyssnar på extra mycket. Jag önskar verklugen att jag hade sett den när den gick i huvudstaden -.-'
 Men jaja, shit happens. Jag har dock hela boxen med alla låtarna (svenska) hemma, och det finns ju alltid youtube, höhö ;)

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tack så hemskt mycket, vet du hur glad jag blir? ja blir jätte glad!!

2010-07-06 @ 19:33:46
URL: http://myoxygen.blogg.se/
Postat av: Sara

SV: tack igen, du gör mig så glad!

2010-07-09 @ 20:57:00
URL: http://myoxygen.blogg.se/
Postat av: Neko

Blogga mer bäver, även om det bara blir meningslösa texter :D det är roligt att läsa!

2010-07-17 @ 17:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0