Abba in Consert!

Imorgon ska jag och syster och mor åka till sandviken och kolla på konserten Abba in Consert!
 Den kommer GARANTERAT äga!
Dels för att jag gillar Abba-musiken, och dels för att min andra syrra, som är ultimatskillad på fiol, kommer spela med i orkesten!
Jag har verkligen sett fram emot den här konserten, det ska bli skitkul imorgon att kolla den :D
--

Och på söndag skulle kanske jag och mamma åka på Antik-och-Sy- mässan i sandviken, men jag ska inte köpa något om jag inte hittar något jag absolut vill ha (jag och Vitamin ska på lolita-loppisen i stockholm senare i April, så jag ska spara till en liten 'kassa' att ha  med då^^)
.

Såsåså, jag tror väl inte att jag har något mer att skriva om, menmen, there is always a tomorrow...


Kommentarer
Postat av: neko

concert* :)



hoppas du får superkul och det äger att du uppdaterar mer nu :D

2010-03-26 @ 19:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0