Bäver är besatt av Bodyline

Har sett den här klänningen från bodyline, vill så himla gärna ha den vita... Har letat efter en sån här jättelänge, men jag måste ju spara nu... Men jag vill ha... Kostar bara 16 euro (runt 160 kr) också blir det npg frakt, och om det blir lika mycket som förra gången jag beställde så blir det runt 380 kr... GRR, vet inte om det är riktigt värt det, menmen... VILL HA!

VALL HAAAA TT.TTNYA VILL HA!! Men ska spara x'D
Vet nån nåt ställe här i sverige man kan köpa den här på?? Hälst under 300 kr, men om det är lite billigare så gör det inget... (vill gärna ha den TT.TT) Jag har UNGEFÄR en sån här i gamla skrubben... eller egentligen är det nog nån av mina systrars klänning, men den är jättefin. Ser lite ut som en blandning av den svarta och Chii's cafélänning... ska fråga syster om jag får låna den^.^ (haha, man tar vad man har, visst?)
Hmm... kanske kan önska mig den i julklapp eller nåt sånt av familjen... Synd att julen inte är förren om 5 månader, det är så mysigt med all musig och snö och NEJJJ!!!! Inte prata om jul nu igen (dålig bäver, dåligt!)
Men, jag kanske ska till Erikshjälpen idag med pappa och Storasyster -J . Kanske hittar nåt fint där? Det är ju ganska billigt där också, och det är fina kläder och så...
Jaja, skriver sen om vi åker dit och om jag hittar nåt fint^^

Adjos!

Kommentarer
Postat av: VitaminKotlettisTablettis

Yay den har jag sett den är snygg ^^ Jag är besatt av IW och Baby D:

2009-08-12 @ 12:56:38
URL: http://teatime.webblogg.se/
Postat av: VitaminKotlettisTablettis

Nei bodyline finns inte i sverige och det är inga affärer som inporterar därifrån förutom ifall någon säljer begagnat :> Och jag tror inte den skulle kotsa under 300 kr för den där är nyinkommen på bodyline :3

2009-08-12 @ 12:58:09
URL: http://teatime.webblogg.se/
Postat av: VitaminKotlettisTablettis

kollade på priset med frakt det skulle blivit ungefär 470 eller något ^^men om jag å neko beställer till hösten så kan ju du beställa med? Eller neko skulle iaf beställa å jag ska KANSKE beställa ett par skor ^^

2009-08-12 @ 13:01:57
URL: http://teatime.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Jag vet inte om jag är med o bestäler i höst.. det beror på.. för jag får pengar den 27e och den 31 sker en gruppbeställning på forumet å om det är tillräckligt många som är med å beställer så blir frakten gratis! :3 Joina forumet du med ^^ För du är väl också lolita intresserad va? :> Då tycker jag isf att du ska joina å heta phnatombeaver xD www.gothloli.se :D Och om du vill gruppbeställa så går du in på köp och sälj så står det grupp beställning bodyline ^^ Och om det är tillrckligt många som är med blir frakten gratis eller lite mindre så blir det halva frakten ^^ Bara man inte åker på tul!

2009-08-12 @ 16:35:46
Postat av: Em

Jag har valt att utmana dig! http://emelojs.blogg.se/2009/august/utmaning.html

2009-08-15 @ 02:24:43
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0