I Am the mask your wear, It me they hear...

Trevlig lördag, allihopa. Jag hoppas att ni har en skojig dag allihopa! Varesig ni är hemma och tar det lugnt eller gör nåt kul med kompisar!
Jag ska vara hemma och ta det lugnt idag iallafall. Läsa lite, eller ta hand om min miniträdgård. Kanske fortsätta skriva på mina dikter... jaja, hur jag än gör, så blir det nog bra.
Var och klippte mig i valbo idag, och bestämde mig för att jag ville ha lugg :D
Det var finfint, mamma säger att jag passar i lugg, kanske, menmen xD

Tänkte ladda upp en bild på miniträdgården också, men det har inte börjat växa något än :S ja, jag är väldigt otåligt när det gäller mina miniträdgårdar, jag vill att det ska börja växa nån gång...men, jag låter det ta sin tid.
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller hur? Eller... ja, det ordspråket gäller inte när man väntar på julaftonO.O'''
, jag köpte en jättefin korsett-klänning :D Den har inte snörning eller nåt, men den är jättefin!!
 (GHAAAAAA!!! NU MÅSTE JAG BÖRJA SPARA IGEN, DUMMA JAAAAAGGGG TT.TT!!!!!!!!!)

Såg ett par jättejätte fina bakvantar på smaksak, men jag ska spara. (önskar i julklapp istället ._.'')

Korsettklänningen ;DKorsett-klänningen :D Ska nog använda den både som vanlig klänning och som underkjol ^.^ 119 kr på  lindex, ett riktigt kap i sanning!PHANTOMBEAVER Wiho, nu har jag lugg!
(JA: Jag är ärkeblond i verkligheten, inte färgat/tonat/slingat. Im a natrual blonde. yay green eyes.)

Trevlig lördag. Nu ska jag... lata mig xD

Kommentarer
Postat av: neko

VA FIIIINT BÄVER O__O <3

och klänningen är megafin :*

2009-08-01 @ 15:26:14
URL: http://sockertuss.blogg.se/
Postat av: JOssa

Va fin du blev! (Fin också innan såklart)... Nytt med lugg snygging:D

2009-08-02 @ 21:48:00
Postat av: lovisa

YAY LUGG! YAY! Du har den där hyperfina kjolen det är den jag har sett :'D

2009-08-02 @ 23:53:33
URL: http://teatime.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0