Beaver goes Pericute~^.^~

Vitamin tipsade mig igår om en hemsida som gör om vanliga foton, till såna där foton man får i japanska fotoautomater! Så jäkla häftigt det är, det finns över 30 ramar att välja mellan, och massor massor med små söta djur, texter bilder etc man kan sätta in i bilden^^ Jag heter Phantombeaver där, så om du har en Pericute så kan du ju titta förbi eller så!

Det fanns inga gothiga ramar, men jag tyckte det var så sött, så jag gjorde alla bilder med gulliga ramar ^^
Jag har testat att göra några PeriCute bilder, här kommer resultaten:

Första försöket xDFörsta pericute jag någonsin gjort ^^
Pericuuute :DRam, körsbär, jordgubbe med grädde på xD
Sushi, Isnt she adorable???Sushi-Katten ^^. Fick ingen bild när hon satt upp, lata lilla katten, men visst är hon söt?

Shhhh, my best Pericute tryPericut-en jag blev mäst nöjd med. Jag är jätteförtjust i svampen i högra hörnet ^^


När man gör Pericute så kan man bestämma hur 'dimmiga' bilden ska vara, hur stor den ska vara och vart i ramen den ska vara! Testa själv, det är urkul^^
På vitamins blogg (finns bland mina länkar) så kan ni hitta adressen!!

Nu så ska jag återgå till att dricka te och mjaua åt katterna som kommer totaldissa mig, allihopa, men jag är lycklig ändå^^

Stay Smart.
 Stay original.
Stay
YOU.


Kommentarer
Postat av: VitaminKotlettisTablettis

YAY! Dina bilder ägfer 8D Puricute* ~^.^~

2009-08-09 @ 22:29:46
URL: http://teatime.webblogg.se/
Postat av: Neko

SUPERFINT BÄVER :D

2009-08-10 @ 17:11:11
Postat av: Anonym

Vilken liten cutie ;)

2009-08-14 @ 10:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0