Snart tillbaka..

Idag så bär det av på klassresa till fjällen...
9 timmar i en bil. Hurray... Jaja, det kanske blir en rolig resa? Blir ändå ledig ett tag efteråt, så det blir ju skoj:D
Har blivit insjuden till Rollspel... 2 stycken faktiskt, det ska bli skoj. Det ena tror jag det var började nu på onsdag, så det bir ärkespännande... Haha, im such a noob...

Menmen, åter till ämnet:
Jag åker nu iväg på en resa till fjällen, nånstans i lappland, och ska bo i stuga och fiska (men icke) fotvarndra... Jag promenerar hällre själv i naturen... Jag är inte så förtjust i att vara ute och vandra men massor med folk, det blir som utflykterna i mellanstadiet (inte för att det var något fel på¨det menmen....)

Så, jag kommer hem måndag kväll, och är ledig tisdagen (och onsdagen, om det inte blir ändrat) så jag kommer nog åka till systrarna och hällsa på, och kanske 'våldgästa' Neko (välkommen hem igen, förresten Neko :D ) och Vitamins skola x'D

adjö för denna gång


Kommentarer
Postat av: Neko

våldgästa 8D

2009-08-21 @ 12:38:26
Postat av: VitaminKotlettisTablettis

YAY! VÅLDGÄSTA! :'D

2009-08-21 @ 15:34:04
URL: http://teatime.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0