Ingen Svanslös för Svanskota.(happy second advent ._.)

Nehepp. Då blev det så.

Jag ska inte vara med på Pelle Svanslös, kan inte röra mig riktigt än, det gör ont när jag sitter ne, och när jag går, och när jag ligger ner... Fan, jag kan ju inte göra nånting, ingenting känns roligt längre, jag kan inte julhandla, och det gör ont när jag sitter ner och ska julpyssla. Det sugger skitmycket, jag vill bli bra i ryggen igen!
Jag satt igår i soffan opch gjode Nejlike-apelsiner, så det luktar gott :3 men jag kan liksom inte göra mer, jag hyatar det här! Inget känns juligt nu :(

Men idag ska jag och mamma 8och kanske syrran) baka lussebullar(ska sitta ner då, det kommer göra ont, men det är mysigt, så det får fan göra ont, rätt åt dig, ryggen!!)

Så vad ska jag göra? JAG HAR INGEN ANING!!
Min storasyster i gävle har rollspel jag är med i, så när jag känner mig bättre ska jag åka dit :3  så jag har nånting att se fram emot, och jag längtar efter teatern, och jag vill julhandla!

Hm.

Adjöss för denna gång.


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: Hah.. man kan inte ALLTID vara positiv.

2009-12-09 @ 21:19:50
Postat av: VitaminKotlettisTablettis

svar: Hah.. man kan inte ALLTID vara positiv.

2009-12-09 @ 21:20:05
URL: http://teatime.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0