Pelle svanslös VS. BäverSvanskota -.-

Hmm, ja nu har jag vairt hemma i över en vecka, pga.att man rygg verkar ha klappat ihop ._.''
Och därmed har jag inte kunnat vara med på teaterträningen till Pelle Svanslös som är NU PÅ SÖNDAg (hehe...)
men idag så ska jag åka till träningen och kolla, för jag kan fortfarande inte gå och röra mig utan att dety gör ont, men jag ska iallafall kolla på ifall det är något nytt man måste kunna, så kan jag memorera det till imorgon 8ska verkligen försöka VARA MED på träningen imorgon)

--
SÅ, vad gör jag åp mina oändliga, rörelsefria hemmadagar?
jag gör läxa
(pappa och storasyster hämtade mina böcker ^^)
kollar film
(Älvornas Kung, Desperaux, Peter Pan, Voyage of the Unicorn, Freaky Friday, mf.)
ritar
(Jag ska kanske ladda upp bilderna på bloggen sen, bara jag får kläm på scannern x'D )
läser
(Bläckmagi, Brisingr, Arbetarbladet, dikter av T.S.Eliot, En prinsessas dagbok)

Och jag tänker hur jag ska pynta och vad jag ska ge folk i julklapp och vad jag ska göra på julbaket...
...

Jag vill kunna röra mig igen -_-''''''''''''''''''''''''


---


Kommentarer
Postat av: Ia

Stackars Johannisen!

Ta det lugnt och vila upp dig, när du känner dig bättre får du komma hit och spela! =D

2009-12-04 @ 22:04:44
URL: http://razumishin.atspace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0