Snän äro hvit om taken, endast tomter äro vaken :D

God jul allihopa:D
Hoppas ni hade en mysig julafton och juldag.. och annandag O.o

jag ska berätta om vad jag fick i julklapp nu:

En hästkarusell-speldosa

Nemi och Larsoon julspecial
Genom Dina Ögon
.Hack- mangan (alla tre)
K2 Kill me Kiss me (del 2 och 3)
bärbar DVD (en sån med skärm! Kärlek)
pengar, och presentkort på Bokia
Öronmuffar formade som dödskallar (KÄRLEK!)
Badbomb format som ett äpple 8packeterat med guldpapper, och innuti finns det 4 äppelklyftor, alltså 4 badbomder)
badsalt som doftar grönt te
badbomber formade som karameller
spikmatta
Harry potter och halvblodsprinsen
Avatar -The game till Nintendo DS
kläder
mysbyxor mjukiströja, pyjamas (MED JÄTTESÖTA PYJAMASBYXOR, MED VOLANGER NERTILL!!!)
skrivbok (jättefiN!)
kalender
en chokladask
och massor med andra fina saker :D
--
"Nejmen lille Ferdinand, ska du inte gå och stångas som de andra små tjurarna?"
Nej mamma. jag trivs bättre här, där jag kan sitta... och Lukta på blommorna"
-och en dagkom 5 män med lustiga hattar ._.

---
Idag kommer min syrra och hennes kille hit, de var ju hos hans familj över julen, men de ska vara här över nyår~^.^~

--

God jul till allihopa, hoppas ni har haft det mysigt på julen!

God JUL!/Phantom Bäver


Kommentarer
Postat av: neko

sånna speldosor är jättefina!!

2009-12-27 @ 14:29:24
Postat av: neko

NY BLOGG! skriver på engelska :) länken finns här i komentaren :D

2009-12-30 @ 20:36:09
URL: http://surrenderdecember.blogspot.se
Postat av: Anonym

HAHA my bad, här är riktiga adressen, skrev fel xD // neko

2009-12-30 @ 20:37:27
URL: http://surrenderdecember.blogspot.com
Postat av: Lovisa

OMG vad mycket saker O__O Fick inte ens hälften så mycket av de där x'D

2010-01-01 @ 12:47:02
URL: http://teatime.webblogg.se/
Postat av: Candy

Åh herre min vilken fin speldosa! Jag är grymt avundsjuk måste jag säga. =P

2010-01-01 @ 23:30:54
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0