Goddagens!!

Godagens, och välkommen till Phantombeaver. Det är jag som är Bäver, och kommer skriva här framöver xD

Så, jag antar att jag ska berätta lite om mig själv:
jag bor i en liten liiiiiiten förort och går på högstadiet.
Jag är gothare och gillar att lyssna på musik, poesi och rita 8D
Jag går på teater på kulturskolan i sandviken, vilken är oerhört ägigt - in my opinion.
Jag kommer att skriva inlägg ibland då och då, och om jag får kläm på det så ska jag även lägga upp fotobilder.
Men tills det funkar (eftersom datorn håller på att klappa ihop) så får ni väl nöja er med inlägg, och paintbilder tills vidare.

personen som gjorde designen, och hjälpt oerhört mycket med att fixa bloggen (det var faktiskt hon som gjorde bloggen åt mig, tackar så mycket :D) är... TA DAAAAAAAAAA : VITAMIN!!!!
Vitamin har en blogg även hon: www.teatime.webblogg.se
Och en till blogg som borde kollas upp är min kära vän Nekos blogg : www.sockertuss.blogg.se

Read this, it's really epic xD  www.fragagris.blogg.se

Kommentarer
Postat av: neko

din header är episk :D

2009-07-28 @ 12:48:38
URL: http://sockertuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0