Once upone a time...

igår så var jag ute på stan med Neko och vitamin, vi gick på sandvikens mysigaste café och åt Ben and Jerry glass med karameller i. Sen gick vi runt på stan och på ånyo. Vitamin letade efter en lampa, men hon köpte ingen. Vi köpte istället varsin tekanna som är ULTIMATA. De ser inte ut som vanliga tekannor utan dom har roliga former (ska ladda upp bild sen när datorn är fixad.). Sen gick vi till thaiafärerna och kollade på godis. jag köpte två pockyaskar (banan smak och mjölk smak) och en jordgubbsläsk. Den var jättegod, men det var nog ganska mycket färgämnen i den, för tungan blev alldeles röd av den xD
Och vi hade alla tre klänningar från bodyline (ÄGER!!), och nästan ALLA vi givk förbi komfram till oss och frågade "Nejmen oj vad fina ni är! Ska ni på teater eller?" vi svarar att vi alltid ser ut så (SANT) och de frågar spklart vart man får tag på såna kläder (INTERNET). Minst 9 personer frågade oss PRECIS samma saker, och vi svarade lika till alla xD det var skoj, men lite uttjatat i längden...
Vi gick till mcdonalds för att mumsa i oss lite pommesfrites, och stötte på två kompisar :D (vet ej om dom vill ha sina namn här, så jag låter bli att skriva dem..) och pratade, och satte oss på uteserveringen och sjöng xD

Jag, Vitamin och Neko ska vara här hemma sen när alla kan och göra bentoboxes eller kinamat eller nåt sånt, och ha.. TAM DAMMM... pokemon maraton!!!! (ja. seröst.)


sådärja,nu måste jag kila iväg, ska till sandviken och hämta ut IDkort och loka-mojset (spännandexD)

Ha det trevligt idag, och se upp för talande stenar - dom bits ._.''

And then they lived happily ever after... at least this day is HAPPy HAPPy, HAPPy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0