Good night, New Moon.

Jajamensan, jag ska åka på bio, minsann...
På världspremiären av new Moon, minsann!!!
Jag, Vitamin, Hasse och Elis och några till ska åka till gävle den 20-e och se fortsättningen av Twilight^^ Happy.

Jag tycker att historien är väldigt intressant (Väldigt nyskapande med 'skinande' vampyrer)
jag gillar klassiska vampyrberättelser som Dracula, En vampyrs bekännelser mm. , men jag gilar även twilight, men jag är iungen sån där som skickar beundrarbrev till skådespelarna eller så, men jag gillar verkligen historien :D

(Hm, något jag flummade ihop x'D)
Meeeeppiiiiddddoooooo,
i dont have anything to do,
im sitting here
in the darkest room
staring,
with my eyes, so gloom,
Weel, wont the darkness be gone soon?
No, not ever,
Becuse the heart is the darkes room.
---


Igår var det farsdag, och jg gav min käre far ett "pappa-paket", med strumpor det står "Dad" på, och en kaffemugg det står "Daddy" på. Och en chokladask :D
Jag tänkte baka tyill honom också, men jag kände mig fortfarande dålig av svin-vaccinet.
(det gör jag idag också, så jkag fick stanna hemma idag.-_-')

Och på fredag efter skolan så ska jag åka till gävle och sova över hon min älskade storasyster
(som även är gävles luciakandidat, rösta på henne)
och på lördag så åker jag mamma systrarna (om båda kan) till Erikshjälpen :D

Sådärja, jag har dock inte så mycket mer intressant att skriva om...
(jag ska dock skicka in beställingarna till Jultidningsförlaget och pandakatalogen)

Så..

Adjöss för denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0