A bit o this and that.


Visst är hösten trevlig? Jag tycker iallfall det, och nu i veckan så har vi fått sån vacker frost på gräsmattorna!

Ända gångerna det inte är mysigt med höst, är när man väntar på bussen till skolan och när man vaknar på morgonen och fryser om fötterna, men annars så är vädret perfekt!
Och nu i veckan så är det NO-prov... Hmm, jag knner att jag kan, men jag är rädd för att få ett sånt där "Hjärnsläpp" man lyckas få när man är nervös...
Menmen, jag hoppas att det går bra ändå... Och jag oroar mig v'ldigt mycket inför när So-provet ska vara... Läraren har varit sjuk, och idag så fick vi en vikarie, men han visste inte om (tydligen) att vi skulle ha provet... SÅ nu 'r jag lite nervös inför när det ska bli...

Jag längar till helgen, då kan man spendera lite tid till familjen och så (man hinner ju inte göra så mycket i veckorna) Så jag längtar till helgen (och imorgon, för då är det teaterx'D )

Adjöss för denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0