Kungliga huvudstaden med Mor

Var till den Kungliga huvudstaden Av svea Rike igår (jag har slutat säga sverige)
men min mor
Vi fikade på Waynes Coffe, där mamma råkade tända på en servett,
så vi trodde först att vi skulle råka bränna upp allt haha x'D Men min super-mor släckte elden med sina bara händer, och ingen i personalen märkte något (Hysh-hysh om det)
Vi gick in på lagerhaus som låg i samma lokal som WC (HAHA)
och vi köpte julte och jag fick en plåsterask av mamma, och plåstren var formade som cupcakes 8D

Sedan så gick vi runt på mysiga affärer och ställen i Gamla Staden
och jg köpte En Emelie Eutumn Skiva "Liar/Dead is the new alive" och
en gothic Lolita Bible och sista två chobits-böckerna!

Sedan åt vi mat på en kina-resturang, och köpte bufeen, men det var så mycket folk, så vi hade megatur att vi ens fick ett bord.
Nör jag skulle hämta mat, så var så gott som allt indränkt i soya(EHUm, dödligt allergisk eHUM) ._.''
Så dt slutade med att jag bara åt Sushi och smörgås och ris :3
men det var jättegott!

Sedan så köpte vi en present åt mormor, som fyller år ^^^

Vi tänkte gå in på Butterix, för det kanske skulle vara något skoj nu på Högtiden och allt,
Men vi kom inte in! Det var en (MINST) 30 meter lång kö för att FÅ KOMMA IN I AFFÄREN!! O.O''
Och det var till och med vakter som släppte in... Så vi sket i Butterix...

Sedan kl 17.00 satte vi oss på bussen och tänkte att det skulle bli så könt att få sitta still i 2 timmar, och då ropade busschauffören
"Och då får vi väl hoppas att det inte är några som ska till Sandviken på den här bussen"
Jag och mamma ropade att vi skulle vist det (hehe)
och busschauffören blev skitarg, och sa att han hade ju sagt att den bussen inte skulle gå till sandviken, men det HADE HAN DÅ INTE SAGT!!! Alla i bussen såg skitförvånade ut när han så det, och det stog till och med på bussen att den skulle gå till Sandviken -_-'''
ÅÅÅÅH vad jag hatar sura busschaufförer -_-''
Men vi hamnade på "rätt" buss då, och den chauffören var mycket trevligare :D


Adjöss för denna gång


Kommentarer
Postat av: Neko

JAG ÄLSKAR STOCKHOLM MMMMMM<3

2009-10-31 @ 21:34:47
URL: http://nekos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0