one two, Freddy Kreuger comes for you... not

Snart det är Halloween
Tiden på året då alla glin
godis äta
men med skräcken
godiset ej sig kan mäta
med skräcken man känner
när man ser trailern till The Grudge
Eller när ens pokemon blir dödad av "sludge"
Eller när man upptäcker
att
man på huvudet har
en spatt-monsterkatt
0_o''

-----

Om man nu inte ska fira halloween så mycket som man borde, så kan man väl ändå se lite läskiga filmer?
Äta godis och bara mysa åt det läskiga på filmer...
Filmerna jag gillar är inte så nya, jag gillar inte nya skräckfilmer... dom är... för läskiga ._.' Haha närå.
 
Lite egna kommentarer ill varje film x'D
Filmer som MÅSTE ses:

Nightmare on Elm Streat.
haha, så länge jag kan minnas har jag alltid varit jättekär i Freddy Kreuger x'D
Mahaha, och om ni inte gillar den, så sätter sig den här alltid sig fast i huvudet:

1,2 Freddy comes for you
3,4 better lock your door
5,6 crab your croucifix
7,8 got to stay up late
9,10 NEVER sleep agin...

Exorcisten
(dock inte The Beginning, den är bra gjord, men... nah...)

Halloween
Lite småtrökig i början... men det är ju ändå den tiden på året... Se den

Ghostbusters
I aint afraid of no ghosts... :3
SE INTE UppFÖLJAREN DEN ÄR DÅÅÅLIG TT.TT

13 ghosts
13 spöken. En familj+ett medium instängda i spökhuset. Spökerna vill döda. Say no more?

Evil Dead
Motorsåg...hand...

Fredagen den 13-e
Well... like Halloween... but... its on a friday.

Mars Attacks
Jag såg den när jag var 5 år gammal... sedan dess har jag utvecklat en smärre fobi för science fiction-filmer...

Världarnas krig
Science fiction filmer... O.o

-------

Personligen så tycketr jag att trailern till The grudge är skitläskig. har ej sett den. Trailern är skitläskig.
--
 nu så ska jag träffa neko^^



Adjöss för denna gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0