Soon, its that time of the year... What time...?... Halloween.

--------
Message from the PhantomBeaver, the Halloween Phantom:

Mohahaha...
Jag har hittat det...
Men hjälp av min storasyster har jag hittat legenderna..
Läskiga, groteska legender,
som ska vara med
Men innan jag lägger upp dom, så ska jag översätta dom till svenska,
flr det finns bara på andra språk
mahaha

-end of transmission-
-----


(Min favorit konstnär: Victoria Francés)

Jag träffade neko och Vitamin i måndags, och vi skulle fika
på marangonis,
men jag åt en bakelse men grädde i
(HAHA Hur FSEN KAN JAG HA VARIT SÅ DUM!?!? JAG ÄR JU LAKTOSINTOLERANT!!)
och jag har legat hemma sedan dess med illamående.

Ehum, jag har dock en förklaring varför jag åt en men grädde i:
Jag har varit rädd för att jag
bara har varit hypokondrisk om att
jag är laktosintolerant
så jag kände mig tvungen att testa om
jag bara inbillade mig eller om det verkligen var sant.

One mystery is solved anywaY: Jag ÄR laktosintolerant. VÄLDIGT mycket.

Imorgon så skall jag dock gå till skolan. Jag vill inte missa mer, nu när det är sista
veckan innan lovet och så...

Jag har lånat en jättebra bok också, rekommenderas starkt,
den heter "Bläckhjärta".

Jag tänker inte avslöja vad den handlar om, men jag är nästan kar med den.
Läs den, den är härlig.

---

Halloween, Halloween, where ath thee?


Kommentarer
Postat av: Neko

Victoria Francés<3 mmmmm

2009-10-22 @ 13:03:02
URL: http://nekos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0