Tick Tock, Tick Tock, the time's out!

Soon, it is time...
Soon, its the most holy week of the year...
HALLOWEEEEEEEEENNNNN!!!!!
YAY, snart...

Idag så ska jag börja på Guroklänningen, och se om det finns nån vit klänning/lucialinne som Neko kan få/låna av mig :D
Jag ska även kolla efter mera legender och myter till Halloween Inlägget.
Letar efter en gammal tidning jag fick flör många år sen, det var massor med recept i den...
Måste klättra in i våran Narnia-skrubb (hehe, intärnskämt) och kolla om den finns där...

Hyun, jag längtar till nästa vecka, då ska jag till stockholm med mamma och jag har även bjudit in Neko och Vitamin att bo här i byn några dagar under lovet, och Neko hade en ärkebra idé;
Att Neko, Vitamin och jag ska gå ut här i byn och fotografera varandra!
Det var skitsmart, för lilla byn ser så episk ut på hösten, och det finns många skogar man kan vara i...
Så, jag hoppas att vi gör det, för det lät kul :D
Jag tänkte även att då under lovet, när Neko och Vitamin ska bo här (GROARR, COME HERE OR ELSE x'D) kan vi ju ha testet samtidigt? Läsk test/halloween test blandning :D

Nyu, vi får se hur det blir ändå.

oops, Time's Out.


Adjöss för denna gång.


Kommentarer
Postat av: VitaminKotlettisTablettis

Halloween test? du menar väl läsktest?



Ja det är en bra idé men förvänta dig inte att vi ska bo hos dig i fler dagar x'D

2009-10-18 @ 11:59:33
URL: http://teatime.webblogg.se/
Postat av: Neko

NEKO VILL BO HOS BÄVER!!! jag trivs hemma hos dig :3

2009-10-18 @ 12:29:12
URL: http://nekos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0