Beaver is updating. Yah, i do!

Hellooooo, alla trogna läsare (hmm, enligt statestiken är det typ 5 som läser, men YAY)
Jag har inte updaterat så mycket den senaste veckan, men nu ska jag börja igen! Det blev lite mycket med skolstarten och så, men nu ska jag köra igång PÅ RIKTIGT igen...

Imorgon börjar teatern igen, det ska bli så kul^^ Träffa alla igen och få göra alla teaterövningar... Hoppas vår grupp får vara med i jul på gemensamma teaterföreställningen! Förra året var vi med, och då var det Mumin's Jul. Såg nån den/var med i den? Våran grupp dansade snöflingedansen och paketdansen x'D Men det var ärkekul, hoppas vi får göra paketdansen i år också!

Jag har fått en bok av min storasyster, det är en bok där man får lära sig virka små figurer, det är jättesött... OCH: man kunde göra en... (TADAAA) BÄVER!!! 0.0 WIHO i love it :D

Jag har beställt en klänning 8D nä, inte från Bodyline eller så, men den är jättefin och kostade bara 199 kr :D
Vet inte riktigt vad hemsidan hette, men jag tror det var något i stil med bubbleroom, eller så... Det är mycket reklam på tv om den hemsidan iallafall... Det var min storasyster som kollade på hemsidan och undrade om jag ville beställa sammtidigt :D

Brooker BallongklänningFina klänningen ^^ Den blir min om mindre än 8 dagar :D



----

Och nu till tile allvarligare saker. (Nyheterna-låten: da-da-da-da-daaaa...DA-DAA)

Jag går ju på en friskola i kungsfors, 8.00-14.15 . Inga håltimmar dock, men man klarar sig...
Men hursomhällst, så går det en buss upp dit, men ingen hem. Eller jo... men då måste vi antingen vänta en timme eller åka på en liiiiten buss som tar 20 pers. men vi är då dock drygt 40-43 personer som ska åka på den bussen. Jag hoppas dock att X-trafik kan sätta in en buss som tar hela klassen, annars så måste vi då använda oss av färds-garantin och be om taxi-bilar som kan skjutsa oss tillbaka till järbo/sandviken, och jag tror inte att det skulle funka i längden, så SNÄLLA OM NÅN X-TRAFIK PERSON LÄSER DETTA; SÄTT IN EN RIKTIG BUSS!
 
och nu över till vädret... (or not...)
---

Kommentarer
Postat av: Neko

Den klänningen kommer se FAB ut på dig :D

2009-09-01 @ 19:25:19
URL: http://nekos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0