Get out, get out, im doing fine!

Jag har kollat på film idag, eftersom jag var hemma från skolan idag... En film som är en av mina ABSOLUTA favoriter. Den teckande Anastasia-filmen.
Den är ULTIMAT bra... Jag tycker musiken är så fin i den också... lätt att den äger de flesta Disney-filmerna... Den är ju en av de bästa tecknade filmerna NÅGONSIN.

Jag har kollat lite på bodyline idag också... Och jag hittade den här, man får klkänningen, kjolen, hatten, kjedjan och rosetten!!!!!
                               JAG VILL SÅ SJUKT GÄRNA HA DEN!!!

Jag ska fråga mamma o jag får beställa den... isåfall, vill nån man känner beställa med mig?? (Vitamin? Neko?... någon...?)
SNÄLLA, JAG VILL JÄTTEGÄRNA HA DEN HÄR!!! TT.TT

Och... jag har ju faktiskt sparat jättelänge... så jag har råd med den... O.O


Och teatern började igår, det var jättekul :D
Jag och vitamin gick på stan innan, och på en affär så såg jag... en mössa... den var... gjord... av... PALJETTER!!!!!!!!!
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHHIIIIHHIHIHIHIHIHIIIIIIII!!!!
HAHA,,, förlåt, förlåt x'D men den såg så random ut när man såg den x'D


MEEP Adjöss för denna gång^^

Kommentarer
Postat av: Neko ♥

Jag har inte råd :/ Måste först och främst spara till stockholm i oktober.

2009-09-03 @ 17:56:43
URL: http://nekos.blogg.se/
Postat av: VitaminKotlettisTablettis

Anastasia är ju inte disney :3 det är ju 20th century fox eller vad det heter :>

Näj jag har nyss beställt väska x'D och det är inget jag ska beställa från bodyline, jag ska åxå spara pengar (bla till stockholm i november x'D) också är det andra saker som ligger högre på listan :> Men beställ ändå! det är en jättefin klänning ^^

2009-09-04 @ 23:56:19
URL: http://teatime.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0