Inget speciellt...

Men jag skriver ändå.
Lite jobbiga saker:

1. Jag försökte just göra om designen till bloggen, men det failade. Jag kan ju f*n ingenting.

2. Min mobil kan inte skicka sms till Vitamins mobil ._.'

3. jag vill gärna börja sy lolita kläder, men det känns som om jag inte har tid över alls!

*suck*
Det låter säkert inte som några 'riktiga' problem... Men det känns som om masor med saker är fail nu... men jag vet inte varför ._.'

Men imorgon är det teater, så det känns säkert bättre då?


Kommentarer
Postat av: Ia

Jag tycker din blogg är ball, den är inte lika stilren som alla andra! XD

Sen tycker jag att du bara ska ta dig tid till att börja sy, ta en stund från när du i vanliga fall skulle ha suttit vid datorn, till exempel.

Bara man kommer igång finns det alltid tid över!

Jag vet, för jag är Ia almighty! ;D

Pözz! :D

2009-09-17 @ 14:02:28
URL: http://razumishin.atspace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0